שלום, אני עובדת מ1.6.13 וקיבלתי חודש שעבר הבראה ע"ס 2268 שח*0.83=1882 שח. רציתי לדעת האם זה תיקני ששילמו לי לפי 0.83 ולא לפי 100%. הנני עובדת משרה מלאה ,אך הרו"ח טוען כי מורידים את כל ימי החוסר שלא הייתי (בגין מחלה/חופשה). בנוסף הייתי בחופשת לידה החל מה 1.11.14-1.2.15. אודה לתשובתך האם יש להחשיב את הדמי הבראה לפי 0.83 משרה ולא לפי 100%. תודה
ראי תשובתי לעיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם אתה מתחיל לעבוד בתחילת יולי ואת התשלום עבור יוני + ההודעה המוקדמת תקבל ביולי זה בסדר גמור אם אתה תקבל שכר חודש או את דמי ההודעה מראש גם באוגוסט מהמעביד הקודם- פשוט תשלם יותר מס בסופו של דבר. בכל ...
המשך תשובה