האם מותר להוריד במספר ימים של דמי ההבראה לאחר שקיבלתי מספר שנים את אותם ימים וזה עקב עזיבתה של מנהלת חשבונות האם זו הרעת תנאים?
חסרים פרטים מדוע ולמה הופחתו ימי ההבראה. האם מדובר בטעות כנה שבגינה שולמו לך סכומים גבוהים מהקבוע בחוק? האם סיכמתם על תשלום גבוה יותר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ימי מחלה לטיפול בילד חולה הם ימי מחלה רגילים; אותו כנ"ל תק` בידוד קורונה, נזקפת ע"ח ימי מחלה, אם אין לך מספיק ימים זה ירד מימי החופשה השנתית...
המשך תשובה