אישה עבדה משנת 2013 אצל מעסיק אחד בחודש 04/2016 התפטרה מרצונה. החל מחודש 05/2016 התחילה לעבוד אצל מעסיק אחר ב01/11/2016 קיבלה מכתב פיטורין עקב קיצוצים. האם מגיע לה דמי אבטלה? החל ממתי?
בכפוף להתייצבות בלשכת התעסוקה והגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לגבי הנושא הבריאותי- אם נגרם נזק- עליך לתבוע בתביעת נזיקין, או לפחות להתייעץ בנדון. זה אינו הפורום הנכון. לגבי משימות בעבודה - אין אפשרות לתת עצה בי לראות את הסכם העבודה (וזה כבר יעוץ בתשלום) בעיק...
המשך תשובה