יש לי חוזה עבודה מלפני 30 שנה בו נכתב כי תעריף דמי ההבראה יהיה בהתאם לתעריף ההסתדרות וסהכ ימי הבראה לפי טבלה שמצורפת לחוזה כאשר הממקסימום 14 ימי חופש בשנה. מקום העבודה מקפיד ומצמיד את דמי ההבראה לפי ההסתדרות אך האם לא חייב גם לעדכן את ימי ההבראה לפי ההסתדרות (15 יום בשנה) או להיות דבק לחוזה 14 יום בשנה.
בנסיבות המתוארות, יש לבחון את המקרה לגופו לרבות לאור ההסדרים וההסכמים החלים על פי הנתונים הספציפיים של המקרה על מנת לקבל החלטה נכונה. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי על יסוד: תלושי השכר, הסכמי עבודה אם יש והודעה לעובד אם ניתנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבקש לציין כי כדי לטעון להתנכלות, דיבה וכל השאר- חייבות להיות לך הוכחות. אי אפשר לדבר על שום זכות אם לא רואים את הראיות. שנית, לגבי הקביעות, אם את סייעת בגן מועצה ועובדת המועצה, קביעות את אמורה לקבל ...
המשך תשובה