המעסיק הודיע לי שאני יוצא לחופשה ללא תשלום ללא הגבלת זמן. נאלצתי לקבל את הגזרה על מנת לא להפסיד את מקום עבודתי . כיום אני כמעט חודש ימים נמצא בחופשה וכל ניסיונותיי להבין מה קורה ומתי אחזור למקום עבודתי נכשלו. אני מרגיש חסר אונים ולא יודע מה לעשות עם המצב הזה. חשוב לי לציין שאני עובד במקום הזה כבר 8 חודשים. שאלתי היא האם המעסיק מנסה לייאש אותי על מנת שאתפטר מעצמי ובכך לא יקלוט אותי כעובד ישיר אצלו בחברה? שכחתי לציין שאני עובד שומר. בתודה ומה הכלל אפשר לעשות מול סוגיה שכזו?
ויקטור שלום,
על המעסיק לפטר או לשלם עבור ה"חופשה" הזו. פנה ליעוץ אישי.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם לצווי ההרחבה בדבר השתתפות המעסיק בהוצאות נסיעה לעבודה וממנה, עובד הזקוק לתחבורה כדי להגיע למקום עבודתו זכאי להחזר הוצאות נסיעה עבור כל יום שבו השתמש (או עשוי היה להשתמש) בתחבורה, פרט להסעות מטעם...
המשך תשובה