אישתי בת 69 עובדת בתקן של עובדת חודשי (שבדרך אגב לא חודשו ועכשיו פג תוקף). המעביד מפסיק את עבודה שלה כי יש בנות חדשות שסיימו קורס. אין לה התנגדות להפסקת עבודתה אבל מבקשים ממנה לכתוב מכתב שהיא מתפטרת למרות שהיא מוכנה להמשיך לעבוד. האם בכל מקרה מגיע לה פיצויים, גם בגיל אחרי פנסיה חובה? עוד שאלה: האם מותר לה להביא נציג איתה לשימוע?
הדרישה של המעסיק בנסיבות מהווה הפרה של חוקי השווין ומקימה לעובדת עילת תביעה אישית וייצוגית נגד המעסיק
מומלץ לפנות לייעוץ משפטי כדי למצות זכויות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדרישה של המעסיק בנסיבות מהווה הפרה של חוקי השווין ומקימה לעובדת עילת תביעה אישית וייצוגית נגד המעסיק
מומלץ לפנות לייעוץ משפטי כדי למצות זכויות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אכן מדובר בהרעת תנאים, אם הכרטיס בוטל ולא הוחלף בכל תוספת אחרת באותו סגנון; מצד שני - למעסיק פררוגטיבה לנהל את עסקו, וכרטיס אוכל אינו זכות קנויה. יש לשים לב שהרעת תנאי אינה דבר אסור על פי חוק, אלא יכ...
המשך תשובה