אני בת 69 עובדת שיצאתי לחל"ת עקב הקורונה. עובדת בקניון בחנות בגדים. האם על פי חוק אני רשאית לחזור לעבודה?
אם המעסיק מעוניין שתחזרי לעבודה (כמובן כאשר הקניונים ייפתחו)את רשאית לחזור לעבודה. אינני רואה מדוע לא. החוקים הרגילים לא השתנו בעקבות הקורונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הוא עובד על פי הסכם בענף השמירה יש לבדוק מה אומר ההסכם ביחס לאורך יום עבודה ומאיזו שעה נחשב ש"נ (כי למשל בגדר עבודת לילה זה יכול להיות אחרת ולהתחיל להיספר מהשעה השמינית ולא התשיעית....
המשך תשובה