שלום, קיבלתי מכתב מהעבודה לאחר כחודש שלא עבדתי ולא היה קשר ביני לבין המעסיקים, במכתב רשום כי הם מסיקים שאיני מעוניין להמשיך לעבוד ומקבלים את התפטרותי באופן מידי, מה ניתן לעשות בנושא מכיוון שאין בכוונתי להתפטר? תודה
להודיע להם מיד שלא התפטרת ושאתה מבקש לחזור לעבודה. הם טוענים שאתה בעצם התפטרת, כי ניתוק קשר שכזה כמוהו כזניחת מקום העבודה שמשמעותה הפטרות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זו שאלה מורכבת שאין לי עליה תשובה בשלוף. ניתן להקביל זאת לעשיית שימוש במשאבים פרטיים עבור העבודה. אני לא בטוחה שמותר למעסיק לחייב שימוש בטלפון נייד פרטי לצורך מעקב נוכחות. ככל שמעסיק היה מצייד את הע...
המשך תשובה