בוקר טוב. אני מועסק בחברת מחשבים "נחשבת" ומשגשגת. אנחנו צוות של 7 איש העובדים 24/7, עובד למשמרת (בוקר/ערב/לילה). לעתים, כאשר עובד חולה, אנו עושים "שמיניות באוויר" על מנת למצוא מחליף, אחרת עובדים מגיעים חולים בלית ברירה. המשמרת חייבת להיות מאויישת ואני מבין זאת, השאלה כיצד ניתן במקרים דומים לדרוש מהארגון מעין "מנגנון פיצוי" שהרי זכותנו החוקית (להבנתי) נשללת? בנוסף, יש בצוות אב לתינוק. להבנתי רשאי ל 8 ימי מחלה בשל מחלת תינוק אשר יורדים מהמכסה של האב. במקרה זה מה עליו לעשות על מנת שיקבל אף הוא "פיצוי" כלשהוא? תודה רבה על תחזוקת הפורום!
מומלץ כי תתאחדו ותפנו בצורה מאורגנת למעסיק בדבר זכויותיכם.
הורה יכול להביא אישור מחלה של ילד, ולקבל תשלום עבור ימי המחלה כאילו הוא עצמו היה חולה. זה אכן יורד מהמכסה ואין מה לעשות בנדון.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הותק לא רלוונטי לשאלה או לתשובה. אם אין לך שורה בתלוש שעניינה ש"נ גלובאליות אזי אתה זכאי לש"נ; המעסיק יכול לקבוע את תקן שעות העבודה בכל יום, ובלבד שיום רגיל לא יעלה על 8 שעות עבודה(לא כולל הפסקות), ...
המשך תשובה