ברצוני לדעת אני עבדתי חודשיים וחצי בחברת נקיון ועזבתי שם כי הם לא עובדים לפי הספר ומפשלים בזמן של המשכורת מה כולל ה פיצויים שאני יקבל ותוך כמה זמן הם יהיו אצלי?
אם עבדת פחות משנה אתה לא זכאי לפיצויי פיטורים.
בעקרון פיצויים משולמים רק לאחר שנת עבודה מלאה.
אם לא היית בחופשה שנתית בחודשיים וחצי האלה - ועובדים 6 ימים בשבוע, אתה זכאי לפדיון של ימישה ימים וזה הכל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון את העניין על פי אינפורמציה מלאה יותר כמו גם תלושים, חוזה עבודה וכיוצ"ב. ייתכן וקיימת עילת תביעה כנגד המעסיק, אך כאמור יש לבחון זאת על יסוד הנתונים המלאים. ניתן לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ משפט...
המשך תשובה