שלום רב לבני לפני גיוסו לצבא נפתח תיק בגין שבל"ר, הוא לא הורשע ובגין השבל"ר עשה של"צ. ביקשנו מנשיא המדינה לקצר את זמן מחיקת הרישום והוא אכן נענה וקיצר את זמן המחיקה של הרישום. הוצאנו היום ר"פ מהמשטרה ולמרות שכתוב בדף על קיצור המחיקה ל-6.1.14 עדיין מופיע הרישום בר"פ. שאלתי היא האם הרישום לא היה אמור להמחק מהר"פ? מתי הר"פ יהיה ללא כל רישום? למי עלינו לפנות בנושא? בתודה רבה מראש קרן אם מודאגת
שלום רב,
אתם צריכים להפנות את השאלה לפורום "מחיקת רישום פלילי".
בהצלחה,
עורך דין פלילי אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
און שלום, בסיום החקירה, על המשטרה לשלוח למתלונן או לחשוד הודעה בדבר סגירת התיק (או שהחשוד מקבל כתב אישום או מכתב יידוע בדבר זכותו לשימוע, תלוי בסוג העבירה). במידה שהחשוד מבקש לדעת את עילת סגירת התי...
המשך תשובה