שכן בגיל 50 הגיש בקשה במשטרה לצו הרחקה לאדם בן 87.כמו כן השמיץ אותו ואת משפחתו בכתב התלונה בדיון שנערך השופט דחה את הבקשה האם זה נכון לתבוע אותו על עוגמת נפש והוצאת דיבה? האם צריך לבקש הגנה לקשיש?
לגבי סיכויי תביעה אזרחית יש לפנות לעו״ד בתחום האזרחי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סופיה שלום, קשה לי להשיב על השאלה שלך מבלי לדעת את חומרת הפגיעה במתרגל. עם זאת, במידה שמדובר בפגיעה פיסית שהיא מעבר לחבלה שטחית, סביר להניח שיוגש כתב אישום כנגד ידיד שלך. בנוגע להתעללות המינית, לכאו...
המשך תשובה