קיבלתי עבודות שלצ של 150 שעות בעבור עבירות מסויימות ,הקצינה מבלן מצאה לי מקום בו אני יוכל לעשות אותם אני כבר באמצע ,עכשיו היא רוצה שאני גם יצטרף לאיזה קבוצה שהם עושים פעם בשבוע השאלה היא אם מבחינת החוק של הצל"צ אני חייב לעשות את הקבוצה?
שלום רב,
חשוב מאוד לבדוק מה הוחלט במפורש על ידי בית המשפט בשלב גזר הדין. האם הוחלט שתבצע של"צ + צו מבחן או רק של"צ?
מציע לך לא לעשות שום דבר מבלי להתייעץ עם העורך דין שייצג אותך בהליך המשפטי.
בברכה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אני לא מכיר את כתב האישום ואת העבר הפלילי שלך. במידה שאין לחובתך מאסר ע״ת בר הפעלה ובמידה שכתב האישום מתאר תקיפת שוטר שגרמה לו לחבלה-הרי שבהעדר המלצה חיובית של קצינת המבחן-הרי שמירב הסיכויים...
המשך תשובה