קיבלתי עבודות שלצ של 150 שעות בעבור עבירות מסויימות ,הקצינה מבלן מצאה לי מקום בו אני יוכל לעשות אותם אני כבר באמצע ,עכשיו היא רוצה שאני גם יצטרף לאיזה קבוצה שהם עושים פעם בשבוע השאלה היא אם מבחינת החוק של הצל"צ אני חייב לעשות את הקבוצה?
שלום רב,
חשוב מאוד לבדוק מה הוחלט במפורש על ידי בית המשפט בשלב גזר הדין. האם הוחלט שתבצע של"צ + צו מבחן או רק של"צ?
מציע לך לא לעשות שום דבר מבלי להתייעץ עם העורך דין שייצג אותך בהליך המשפטי.
בברכה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניב שלום, בנתונים שציינת (וכל עוד אין מחלת נפש בנסיגה אצל אחד הצדדים או קרבה משפחתית מדרגה ראשונה)-אין מניעה לקיום יחסי מין. ואגב, גיל ההסכמה בישראל הוא גיל 16 ולא גיל 17....
המשך תשובה