שלום, הגישו נגדי כתב אישום על תאונה. התאונה קרתה בצומת ובכתב האישום טעו בשם של אחד הרחובות (ציינו שם של הרחוב שהוא ההמשך של הרחוב הנכון), כך שיצא שמדובר על צומת שלא קיימת. זה יעזור לי? תודה
שלום רב,
לדעתי מדובר במה שנקרא "טעות סופר" של ממש ואני לא מציע לך לבנות יותר מדי על הטעות הזאת.
בהצלחה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, החישוב שלך נכון (קיצור של 4 חודשים לשליש ו-3 חודשים למנהלי ״כפול״), אבל יש להוסיף עליו 2 תנאים: 1. שחרור מנהלי ״כפול״ מתבצע רק בתקופות בהן כמות האסירים בבתי הסוהר עולה על תקן הכליאה. סביר להנ...
המשך תשובה