לפני כמה ימים נסעתי באוטובוס ולידי היה מקום פנוי. עלה נוסע שנראה לי מפוקפק, ולא הסכמתי שהוא יישב לידי. בתגובה הוא השפיל אותי ליד כל הנוסעים ולא הפסיק לקלל אותי. יש לי את הפרטים שלו ורציתי להתייעץ האם כדאי להגיש תלונה? ומה הסיכוי שיוגש כתב אישום?
שלום רב,
סיכוי קלוש ביותר.
בברכה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במידה שתקופת עבודות השירות עולה על 6 חודשים: ניתן לקבל (בהמלצת המפקח בשב״ס על עבודות שירות וקצין המבחן המלווה את תוכנית השיקום) קיצור של חודש. במידה שתקופת עבודות השירות עולה על 7 חודשים: ניתן לקבל ק...
המשך תשובה