האם אפשר להעביר תיק שלא קיבלו בו החלטה לפרקליטות תיק תקיפה בנסיבות מחמירות
אורלי שלום,
השאלה לא מובנת. כשתיק עובר להחלטת פרקליטות-הדבר יכול להיות לצורך אחת מ-2 מטרות: 1. החלטת סגירה (בהתאם להמלצת המשטרה). 2. החלטה בדבר העמדה לדין.
אין מניעה לפנות לפרקליטות בבקשה לסגירת התיק, אם כי, כאשר טרם התקבל מכתב יידוע בדבר הזכות לשימוע (ובמקרה שהתיק בפרקליטות ולא בתביעות, מדובר במכתב יידוע שני), אין זכות לצילום החומר והטיעון במכתב הבקשה לסגירת התיק מבוסס על הידע שבידי החשוד בלבד. במידה שתרצי-אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכל שלום, סליחה על העיכוב במענה. תלוי בנוסח הדברים שנאמרו. במידה שהצד הדובר אמר שצד השני שידאג לאשפז אותו בכפיה-הרי שמדובר באיום (לפגיעה בחירותו), שלא כדין (כל עוד הצד הדובר אינו הפסיכיאטר המחוזי.....
המשך תשובה