שלום, מישהו איים עלי שישבור לי את הפרצוף אם יבוא אליו הבייתה. אני מעוניין להגיש תלונה במשטרה, השאלה היא אם יוגש בכלל כתב אישום על דבר כזה? או שאני מבזבז את הזמן..
כן, תיק המשטרה ייסגר.
עם זאת, במידה שאתה רוצה להוציא כנגד המאיים צו הרחקה (צו מניעת הטרדה מאיימת), למשך 6 חודשים, האוסר עליו להתקשר אליך וליצור איתך כל קשר, עדיף שתגיש תלונה פורמאלית במשטרה, כדי שתהיה לך אסמכתא, אותה תוכל לצרף לבקשה לקבלת הצו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שיר שלום, עליך להוציא גיליון רישום פלילי (בכל תחנת משטרה, בימים א-ה 16:00-08:00) ולבדוק האם התיק מופיע כתיק שנשפטת בגינו. במידה שלא-אין כל בעיה. במידה שכן, עליך לבדוק האם חלפה תקופת המחיקה (17 שנים ...
המשך תשובה