הגשתי תביעה, ונקבע לי דיון. היום קיבלתי בדואר רשום שני מכתבים זהים, ובהם רשום שמי ורשום ג ם שם הצד שכנגב, ובתוכן הכמכתב רשומה החלטה: "לצרף כמבוקש ולהביא לידיעת הצד שכנגד" מה שה אומר? האם אני צריכה לשלוח את התביעה לצד שכנגד?
מדובר בתביעה אזרחית י לפנות לפורום הנכון.
בהצלחה.
עו"ד אלה דיין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נחמיה שלום, מומלץ שתגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים. אם אתה יכול-תמלל למשטרה את השיחה בה החשוד מאיים עליך. במידה שהתיק ייסגר ע״י המשטרה-תוכל לבחור אם להגיש ערר על הסגירה או לקחת את הצדק לידיים ...
המשך תשובה