שלום, אני כרגע בתהליך הגשת תלונה ברשם העמותות כנגד עמותה שהתנדבתי בה שלא פעלה לפי חוק חובת דיווח במקרים של אלימות משפחתית. כחלק מהתלונה אני רוצה לצרף שיחות וסיכומים של שיחות עם פונים בצ'אט שלא השתתפתי בהם כדי להוכיח שלא נעשה דבר בנושא מצידם. האם זה אפשרי?
שלום רב,
לא ברור מספיק באיזה הליך מדובר והפרטים אינם מספקים.
נראה שמדובר בשאלה מורכבת שלא ניתן לענות עליה במספר משפטים במסגרת פורום.
חג שנח,
אלה דיין
עורכת דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גבי שלום, תגיש בקשה לביטול הדוח וציין שהמסכה הייתה על פניך, אך נשמטה מהאף, מחמת המאמץ, כפי שמופיע בתגובתך בדוח. סביר להניח שהדוח יבוטל. במידה שיש לבעלי חנות הנעליים סרטון וידאו שיכול לסייע לך, העתק...
המשך תשובה