חקירה שהסתיימה בתיק הונאה אחרי שנה, והתיק הוצמד די מהר לפרקליט מסוים, האם זה מראה שהתיק חמור ובעדיפות כלשהי? או שבכל תיק זה ככה? (בכל תיק אחרי סיום חקירה הוא מוצמד מהר לפרליט שיעבור עליו)?
דן שלום,
בכל תיק הדבר כך.
בסיום החקירה, היא מעבירה את התיק להחלטת שלוחת התביעות והתיק מוצמד לתובע מסוים לצורך החלטתו: לסגירה (מחוסר ראיות) או להעמדה לדין.
במידה שתרצה, אשמח לנסות לסייע בסגירת התיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שמחה שלום, אין כל קשר ישיר בין מספר הימים שאדם נמצא במעצר לבין הסיכוי שיוגש נגדו כתב אישום (לרוב, ביחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים). באלפי תיקים בשנה, קיים יסוד סביר לחשד שאדם ביצע עבירה חמורה המת...
המשך תשובה