אני רוצה להגיש כתב אישום על תקיפה של שוטרים ללא סיבה שעצרו לידי והחלו לתקוף אותי ממש סתם. איך עושים את זה?
אתה יכול להגיש תלונה במשטרה או לחילופין להעזר בעורך דין ולהגיש קובלנה פרטית.
מוזמן לבוא למשרד ליעוץ נוסף.
אלה דיין עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למרבה הצער, אין לי עצה טובה לתת לך מלבד להמתין. הפרקליטות לא מזדרזת (מבחינת זמנים) לסגור תיקים מהסוג הזה. הייתי מנסה למצות את הטיפול המקצועי בבנך ע״מ לתת לפרקליטות, בבוא הזמן, מספיק סיבות טי...
המשך תשובה