האם מותר להתקין מצלמת אבטחה בחדר הלבשה באולם אירועים כשבחדר נמצאת גם קטינה.
חדוה שלום,
אסור, בתכלית האיסור, להציב מצלמת אבטחה בחדר הלבשה (גם של בגירים), גם אם המטרה היא למנוע גניבות. מדובר בעבירה פלילית (ועוולה אזרחית) של פגיעה בפרטיות.
קיימת הנחיה מפורטת של הרשות להגנת הפרטיות מיום 17.10.17 בעניין שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה.
ניתן להגיש במושא תלונה במשטרה ואף לפנות לבימ״ש השלום בבקשה להוצאת צו מניעת הטרדה מאיימת שיאסור הפעלת המצלמה במקום ויורה על הוצאתה. אן מדובר על עובדים במקום עבודה-יש לבקש סעד זה מביה״ד לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, במקרים רבים, נוטה התביעה לייחס לכל המעורבים באירוע עבירות שביצע רק אחד מהם, במידה שמדובר בהתפתחות טבעית של האירוע וכאשר הם ביצעו עבירות נוספות. במקרה של בנך, במידה שהוא היה מעורב בקטטה וב...
המשך תשובה