שלום גיל, רציתי לשאול אותך בבקשה האם אדם שמתקשר 9 פעמים ואין מענה בצד השני אך לבסוף הצד השני מחליט לענות לו ואז אותו מתקשר אומר לו שזה טעות כי התבלבל במספר וחשב שזה מישהו אחר מלכתחילה. האם אפשר לראות בכך הטרדה טלפונית? תודה על המענה מקרב לב.
דור שלום,
אם הדבר נעשה במהלך יום אחד, באופן חד פעמי, ללא כוונה להטריד, מירב הסיכויים הם שהמשטרה לא תזמין את המתקשר לחקירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, הסיכוי לזיכוי במקרה שתיארת נראה קלוש. היסוד הנפשי הוא הלכת הצפיות: כלומר, עצימת עיניים אל מול האפשרות שהצד הדני יחוש מאויים (או אפילו מוקנט) לנוכח אמירת הדברים שנאמרו. והשאלה היא האם אשם סב...
המשך תשובה