שאלתי היא האם ישנה התיישנות בנוגע לעבירות פליליות מתחום הבניה (חריגות בניה). לאחרונה כתבתי מכתב לגורמים הרלבנטיים ובו ציינתי כי אין במכתב כדי לפגוע בטענת התיישנות בערכאות המשפטיות. האם בשליחת המכתב נהרסה היכולת שלי לטעון התיישנות ובקשת ביטול כתב האישום על הסף?
יכול להיות שהתביעה תעשה שימוש במכתב בטענה של הידברות, מו״מ, תלוי בהגינותה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לגבי קוד וססמה לכניסה למערכת מנ״ע (מערכת נפגעי עבירה): תוכל לקבל אותם במש״ל (מרכז שירות לאזרח) בתחת המשטרה בה הגשת את התלונה. לגבי העתק של כתב האישום: תוכל לקבלו ממזכירות שלוחת התביעות שתג...
המשך תשובה