היי, נפרדתי ממישהו אחרי שנה וחצי והוא עכשיו לא מפסיק להטריד אותי טלפונית ובהודעות ומפזר איומים שאסור לי לצאת עם אף אחד אחר. אני מפחדת ממנו, האם כדאי להגיש נגדו כתב אישום?
בר שלום,
באפשרותך לפנות למשטרה ולהגיש תלונה כנגד בן זוגך לשעבר.
בוודאי שעליך לעשות זאת אם את "מפחדת ממנו..".
אין באפשרותך להגיש נגדו כתב אישום, את זה עושה המדינה ולא האזרחים.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ים שלום, עפ״י חוק כרטיסי אשראי, על חברת האשראי להשיב לך כספך בתוך 30 יום מהרגע שתכחישי בכתב את העסקאות. עליך לפנות טלפונית לחברת האשראי, לבקש מהם שישלחו לך טופס הכחשת עסקה ולשלוח להם טופס מתאים של ה...
המשך תשובה