הוגש נגדי כתב אישום שלוש שנים לאחר שהוגשה נגדי תלונה, שהיא גם כבר חזרה בה. האם זה חוקי או שניתן לדרוש את ביטולו?
אור שלום,
מדובר בפרק זמן ממושך אך כזה שאינו חורג ממתחם הסבירות.
השיהוי אינו מצדיק הגשת בקשה לביטול כתב האישום בשל ״הגנה מן הצדק״ (התנהגות שערורייתית של הרשות״ ואני לא מכיר טענה מקדמית אחרת רלבנטית. כמובן, שחלוף הזמן האמור הוא טענה רלבנטית ביותר בטיעונים לעונש כנימוק להקלה בעונש.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דולב שלום, סעיף 172 לחוק סר הדין הפלילי קובע כי: ״עד שטרם העיד – פרט לנאשם – לא יהא נוכח בגביית עדותו של עד אחר, אולם עד ששמע עדותו של עד אחר, אינו נפסל לעדות בשל כך בלבד.״ והרעיון הוא שהנאשם זכאי ...
המשך תשובה