הוגש נגדי כתב אישום שלוש שנים לאחר שהוגשה נגדי תלונה, שהיא גם כבר חזרה בה. האם זה חוקי או שניתן לדרוש את ביטולו?
אור שלום,
מדובר בפרק זמן ממושך אך כזה שאינו חורג ממתחם הסבירות.
השיהוי אינו מצדיק הגשת בקשה לביטול כתב האישום בשל ״הגנה מן הצדק״ (התנהגות שערורייתית של הרשות״ ואני לא מכיר טענה מקדמית אחרת רלבנטית. כמובן, שחלוף הזמן האמור הוא טענה רלבנטית ביותר בטיעונים לעונש כנימוק להקלה בעונש.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה היא, ראשית, האם קיימת הסכמה, מצד המאשימה, בנוגע לשאלה האם הנאשם הוזמן לשיחה האמורה או לא. השאלה השניה היא האם ההזמנה לפגישה הייתה אחרי מתן ההוראה החוקית (צו ההרחקה ואיסור יצירת הקשר)...
המשך תשובה