שלום. בפסק דין בתיק פלילי , שניתן בביהמ"ש השלום , התובעת - המדינה , הנתבע - אזרח ישראלי , כתב השופט : " לפי בקשת התובעת ,ביהמ"ש רשם לפניו את עיכוב ביצוע לתחילת השל"צ " . 1. הנתבע רוצה להתחיל מייד לבצע השל"צ . לפי החוק , כמה זמן העיכוב ?
אור שלום,
השל״צ עוכבו, לבקשת התביעה, ככל הנראה ע״מ לשקול הגשת ערעור על אי ההרשעה.
אני חושב שאם ביהמ״ש לא נקב בתקופה-מדובר בעיכוב למשך 45 יום או עד החלטה אחרת של ערכאת הערעור (במידה שיוגש ערעור).
במידה שהתביעה תחליט שלא להגיש ערעור-עליה להודיע זאת בכתב לב״כ הנאשם והנאשם יוכל להתחיל בביצוע השל״צ.
במידה שהתביעה תחליט להגיש ערעור-עליה לבקש המשך עיכוב ביצוע מערכאת הערעור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאיה שלום, אין ספק כי מדובר בשידול לרצח ולא סתם באיומים. ע״מ לגרום למשטרה לטפל בתיק ברצינות-הייתי שוקל, במקומך, לפנות לכתב לענייני פלילים של ערוץ 22 או 10. יש לי הרגשה שהדבר ייתן למשטרה זריקת עידוד....
המשך תשובה