שלום רב האם מותר להציג לשופט דרך המזכירות, מידע בגין נאשם אשר דינו מתברר כעת לפניו?
ברי שלום,
התביעה מוסמכת למסור מידע לשופט אודות נאשם בשלב הטיעונים לעונש (הרשעות קודמות ופסקי דין ללא הרשעה).
כמו כן, נפגע העבירה יכול, בשלב הטיעונים לעונש, להעביר לביהמ״ש, באמצעות מזכירות ביהמ״ש, הצהרה מטעמו בנוגע לפגיעה שעבר ולנזק שנגרם לו (בהתאם לחוק נפגעי עבירה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הילה שלום, במידה שהיה מדובר בהסדר טיעון, סיכויי הערעור הם קלושים, בהנחה שבעלך היה מיוצג וההסדר היה על דעתו. במידה שהוא הורשע ללא הודייתו, לאחר שכפר באשמה ונוהל הליך הוכחות, הרי שעומדים לזכותו 45 יום ...
המשך תשובה