שלום וברכה, יש לי סכסוך שהולך ומחריף עם השכן שהוא גם השכן של העסק שלי. לא מזמן נתקלנו ברחוב והוא איים עליי שאם לא אמשוך את התביעה הכספית שהגשתי נגדו הוא ישרוף לי את הבית ויעשה את המוות לאשתי. יש לי את כל האיומים מוקלטים, האם ניתן לגשת עם זה למשטרה ולהגיש תביעה?
נחמיה שלום,
מומלץ שתגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים.
אם אתה יכול-תמלל למשטרה את השיחה בה החשוד מאיים עליך.
במידה שהתיק ייסגר ע״י המשטרה-תוכל לבחור אם להגיש ערר על הסגירה או לקחת את הצדק לידיים ולהגיש כנגד החשוד קובלנה פלילית פרטית בגין איומים. צעד אחרון זה אף יכול להביא את החשוד ליזום פניה אליך לשם תשלום פיצויים גבוהים מאוד בתמורה למשיכת הקובלנה (במידה שהרשעה תפגע בפרנסתו).
בצידה שתרצה-אשמח לסייע לך בכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, בהנחה שמדובר באתר שנמצא בחו״ל ושהשרת שלו נמצא גם בחו״ל (בתי המשפט נדרשים לשאלה הזאת)-הרי שמדובר, נכון להיום, בהימור חוקי. מטופש, אבל חוקי. כמו כן, נכון להיום, משטרת ישראל אינה מעמידה לדין א...
המשך תשובה