אם התפתח סכסוך בפייסבוק על הדף של אחד האנשים, והם קיללו וגם איימו אחד על השני, אם אני עכשיו מגיש תלונה נגדו יגישו נגד שנינו כתב אישום או שעדיף בכלל לא להתלונן ולא להסתבך עם אופציה להעמדה לדין פלילי? תודה
זוהר שלום,
אם שניכם איימתם אחד על השני בפייסבוק, מה הטעם שתגיד תלונה נגד הבחור השני?
במקרה הכי טוב, יחקרו אותך תחת אזהרה בחשד לאיומים ויסגרו לשניכם את התיק מחוסר עניין לציבור.
אולי, במקום זה, תקבע איתו להיפגש בפורים או ביום העצמאות ותעשו קרב של ספריי שלג? כי זה די נשמע לי כמו גנון מה שקורה אתכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אטיאס שלום, לא ניתן להגיש תביעת לשון הרע כנגד המתלוננים בשל העובדה שהגישו כנגדך תלונה שאתה סבור שהיא תלונה כוזבת. כתב האישום הוגש ע״י שלוחת התביעות של משטרת ישראל ולא ע״י המתלוננים. ההחלטה האם הוא ...
המשך תשובה