היי. חבר לשעבר התחיל לאחרונה להשתמש בתמונות שלי ולהפיץ אותן בפייסבוק ובווטסאפ עם כינויים מעליבים. אלו לא תמונות עירום שלי פשוט כל הסיטואציה גורמת לי להרגיש מאויימת. האם אפשר להתלונן נגדו ולהגיש תביעה?
נינה שלום,
צר לי לקרוא את הדברים. המשטרה תסווג את הנושא כסכסוך אזרחי ולא תסייע לך. במידה שהדברים שהוא כתב מהווים לשון הרע-הפתרון יהיה לשלוח לו מכתב התראה מעו״ד המתמחה בלשון הרע ובמידה שהדבר לא יעזור (ובד״כ זה עוזר) הגשת תביעת פיצויים. אני מציע שתפני לעו״ד כזה. אני יכול להמליץ לך על עו״ד רון לוינטל שהוא בעל מומחיות גדולה בתחום ובעל ותק משמעותי ביותר. טל׳: 03-5243344.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יריב שלום, לאחר קבלת מכתב יידוע ראשון מהפרקליטות אין, עדיין, אפשרות לצלם את חומר הראיות. המכתב נשלח בשל חובה חוקית לעשות זאת לאחר שהתיק עובר מהמשטרה אליהם. בשל העומס הרב שמוטל עליהם, התיק שוכב אצלם...
המשך תשובה