שלום רב, נפסקו לי פיצויים לטובתי לאחר שפרצו לי לבית בסך של 5000 שקל, שהפורץ היה צריך להעביר לי עד תאריך מסוים שפקע לפני חודש. עדיין לא קיבלתי כלום. האם אני אמור להגיש נגדו תביעה תודה רבה
אורי שלום,
הפיצויים למתלונן בהליך פלילי מועברים אליו באמצעות המרכז לגביית קנסות של הנהלת בתי המשפט וגם אכיפת התשלום על הנאשם במקרה של אי תשלום-מתבצע על ידם.
ייתכן כי הנאשם שילם את הפיצוי והוא מתעכב אצל המרכז לגביית קנסות וייתכן שלא.
תוכל לברר זאת במרכז לגביית קנסות בטלפון 35593*
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חיים שלום, התשובה לשאלה שלך היא חיובית. הדבר בהחלט עלול להיחשב כלשון הרע במידה שידוע במי מדובר מכיוון שיש בביטוי ״מויסר״ (משתף פעולה, מלשין) כדי לפגוע בשמו של אדם ולבזותו בעיני אחרים . עם זאת, לשון ...
המשך תשובה