שלום נתפסתי לפני כשבועיים וחצי עם סיגריה מגולגלת מאוד קטנה... מדובר בפעם הראשונה שנתפסתי ובאותו רגע שיחררו אותי לאחר תשאול קצר ולקיחת פרטים. ולפי מה שהבנתי הסיכויים שיזמינו אותי לחקירה בתחנה נמוכים. תוך כמה זמן אני יכול להוריד מליבי את החשש לזימון?? יכול להיות שאם לא הזמינו אותי לחקירה עד עכשיו יזמנו אותי בהמשך?
תלוי בתחנה, יש שנצמדים להנחיות ויש שמוצאים נסיבות מחמירות למשל הימצאות הסמים ברכב ובכל זאת מגישים כתב אישום.
תתקשר לתחנה ותבדוק מה מצב התיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אושרי שלום, בשלב הזה, וכל עוד לא חלף פרק זמן משמעותי יותר וטרם חווית, חלילה, פגיעה מקצועית קשה בשל היות התיק פתוח, אני מציע שתיגש למשטרה (כל תחנה, עם ת.ז., בימים א-ה, משעה 08:00 ועד 16:00) ותבקש להוצ...
המשך תשובה