שלום אז ככה לפני כחצי שנה היה לי עימות עם בנאדם אחרי ויכוח מילולי שלנו הבנאדם נושא נשק ואיים לתת בי כדור ואמר שהוא יקבור אותי הוא התקרב אליי נילחצי ונתתי לי מכה עם השעון שהיה לי ביד והוא קיבל שריטה מעל הגבה הבחור הזמין משטרה הזמינו אותי באותו הרגע לחקריה הודאתי בכל מה שקרה ועכשיו קיבלתי כתב אישום על איומים וחבלה מה העונש שאני אקבל לדעת תודה מראש
יונתן שלום,
לא הייתי ממהר להרים ידיים (לא נשמע טוב) כ״כ מהר ולהודות.
צריך, קודם לכן, לבחון את חומר הראיות בקפידה ולחפש סתירות בעדויות עדי התביעה ואת האפשרות למחיקת כתב האישום. במידה שלא, הרי שבהנחה שאין לך עבר פלילי-עונש בתיק כזה יכול לנוע בין פס״ד לא הרשעה (לאחר מחיקת החבלה) לבין הרשעה והטלת מע״ת, התחייבות ופיצויים בסך של 1,500₪ במקרה של השארת כתב האישום על כנו. אתה מוזמן ליצור עמי קשר ואשמח לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קורן שלום, לאחר צילום חומר הראיות יש לפנות, בעזרת סנגור, לשלוחת התביעות בבקשה מתאימה, מנומקת (כולל, כמובן, הנימוק של מחדלי החקירה שבוצעו בתיק) וממוסמכת, לביטול כתב האישום. חשוב לזכור שגם אם הצד השני...
המשך תשובה