שלום אז ככה לפני כחצי שנה היה לי עימות עם בנאדם אחרי ויכוח מילולי שלנו הבנאדם נושא נשק ואיים לתת בי כדור ואמר שהוא יקבור אותי הוא התקרב אליי נילחצי ונתתי לי מכה עם השעון שהיה לי ביד והוא קיבל שריטה מעל הגבה הבחור הזמין משטרה הזמינו אותי באותו הרגע לחקריה הודאתי בכל מה שקרה ועכשיו קיבלתי כתב אישום על איומים וחבלה מה העונש שאני אקבל לדעת תודה מראש
יונתן שלום,
לא הייתי ממהר להרים ידיים (לא נשמע טוב) כ״כ מהר ולהודות.
צריך, קודם לכן, לבחון את חומר הראיות בקפידה ולחפש סתירות בעדויות עדי התביעה ואת האפשרות למחיקת כתב האישום. במידה שלא, הרי שבהנחה שאין לך עבר פלילי-עונש בתיק כזה יכול לנוע בין פס״ד לא הרשעה (לאחר מחיקת החבלה) לבין הרשעה והטלת מע״ת, התחייבות ופיצויים בסך של 1,500₪ במקרה של השארת כתב האישום על כנו. אתה מוזמן ליצור עמי קשר ואשמח לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אילון שלום, לא כתבת אם אחיך שוחרר או לא, ובמידה ששוחרר-האם למעצר בית או ללא מעצר בית. במידה שעדיין עצור ויש נגדו ראיות טובות להוכחת אשמתו בסחר בסם, סביר להניח שבתום החקירה (כיומיים-שלושה נוספים), ת...
המשך תשובה