שלום. לצערי השתתפתי בקטטה לפני מספר שבועות. הקטטה הייתה הדדית והתחילה מחילופי מילים. אני דחפתי ראשון ואז התפתחו חילופי מהלומות. לא נגרם נזק לאף אחד מהצדדים. אני חושב שהצד השני רוצה להגיש תלונה במשטרה. האם העבירה המדוברת היא תקיפה, או תגרה? מהם הקריטריונים לאישום בכל אחת מהעבירות הללו?
אלעד שלום,
נוכח העובדה שאיש לא נפגע פיסית, במידה שתוגש תלונה-סביר להניח שיחקרו את כולכם בגין השתתפות בתגרה במקום ציבורי ולאחר כשבועיים התיק ייסגר מחוסר עניין לציבור. בחלוף 7 שנים הרישום יבוטל אוטומטית (במידה שמדובר ברישום יחיד שלך) ובחלוף 5 שנים תוכל להגיש בקשה לביטולו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אילן שלום, לפקח של רשות הטבע והגנים קיימת סמכות לעכב, לעצור, לחפש על אדם וברכבו ולדרוש ממנו להזדהות ע״י הצגת ת.ז. כאשר הוא חשוד בביצוע עבירות כנגד החי והצומח. ...
המשך תשובה