אני עובד בחברת רכב ולפני שלושה חודשים הותקפתי בעבודה על ידי אדם שנכנס לחברה, התקיפה תועדה במצלמות האבטחה של המקום וניגשתי עם ההקלטות למשטרה. אחרי שתי חקירות הודיעו לי שיגישו נגדי כתב אישום על תקיפה. איך זה ייתכן? ומה אני יכול לעשות?
ניתאי שלום,
ייתכן שהטענה הנה כי למרות שהותקפת-תקפת את התוקף/ים שלך, שלא בנסיבות של הגנה עצמית. יש צורך לעיין בחומר הראיות ולשוחח עם שלוחת התביעות ע״מ לבדוק מדוע הוגש כתב האישום (ייתכן שהוגש גם כתב אישום כנגד התוקף/ים שלך) והאם קיימת אפשרות למחוק אותו.
במידה שתרצה-אתה מוזמן ליצור איתי קשר ואשמח לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איתן שלום, בהנחה שהורשעת, הרי שבמידה שלא תבצע את השל״צ, קיים סיכוי ממשי שביהמ״ש יטיל עליך עבודות שירות (עד 6 חודשים) ולא יסתפק בהטלת קנס גבוה. אני מציע שתשנס מותניים ותבצע את השל״צ בהיקף מוגבר, כך ש...
המשך תשובה