שלום לך, יש לי אקסית שיחסינו נגמרו בגלל בגידה שלה. היו לנו כמה חילופי דברים קשים בוואטסאפ, גם אני דיברתי לא יפה וגם היא. קיבלתי זימון למשטרה בחשד להטרדה באמצעות מתקן בזק ושם עימתו אותי עם הדברים שכתבתי. אני הייתי בסרת רגשות ולא חשבתי שזה יכול להגיע למשהו כזה. הולכים לעמיד אותי למשפט?
יאיר שלום,
במידה שאין במסרונים איומים קשים ואין לך עבר בתחום האלימות, קיימים סיכויים טובים שהתיק ייסגר מחוסר עניין לציבור. אני מציע שתוציא גיליון רישום פלילי (בכל תחנת משטרה, בהצגת ת.ז.), בעוד כ-3 שבועות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ים שלום, הקנס לא ניתן בגין הסירוב להתפזר אלא בשל הטענה לסיכון בריאות הציבור (שלכם) בהיותכם כמות גדולה של אנשים במקום אחד. האחריות היא עליך כמי שהביאה לכינוס ושלטה בכמות האנשים (טענת המשטרה היא כי לא...
המשך תשובה