שלום, כנגד אחי הוגש כתב אישום על תקיפת שוטר, מעורך הדין הבנו כי כנראה שהעונש יכלול ריצוי של מאסר. אני מתחתנת בעוד מספר חודשים והייתי רוצה שאחי יהיה בהכנות המשפחתיות בלי שיצטרך להופיע בדיונים בביהמ"ש, האם ניתן לדחות את הדיון בכתב האישום שהוגש נגדו?
ירין שלום,
במידה שמדובר בדיון ראשון, אין בעיה לדחות את הדיון, לבקשת הסנגור (אם מטעמים של הצורך לנהל מו״מ עם התביעה ואם מטעמים אישיים של הנאשם).
ולגבי העונש: הדבר צפוי להישקל ע״י ביהמ״ש רק לאחר קבלת תסקיר משירות המבחן בעניינו של אחיך, דבר שאורך כ-6-5 חודשים לאחר הדיון הקרוב, כך שאין לך מה לחשוש שעונשו ייגזר לפני החתונה.
שיהיה במזל טוב!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רחלי שלום, מטבע הדברים, התביעה והנאשם לא תמיד רואים את הדברים עין בעין. אני מציע, ראשית, שתרימי טלפון למזכירות שלוחת התביעות (מס׳ הטל׳ רשום בכתב האישום) ותקבעי מועד לצילום חומר הראיות בתיק. לאחר שהוא...
המשך תשובה