שלום. האם אפשר להגיש תלונה נגד אדם מבוגר בן יותר מ-90 כאשר מדובר במעשים של איומים, גניבה והפרעה לסדר הציבורי. האם המשטרה בכלל מתעסקת עם טיפוסים כאלה או שלא מגישים נגדם כתב אישום בכלל?
איומים וגניבה הם בהחלט עבירות עליהם ניתן להתלונן במשטרה.
המשטרה תפקידה לחקור ולטפל בכל אירוע ללא קשר לגיל החשוד.
היו ויש מקרים בהם אנשים מאוד מבוגרים ביצעו עבירות חמורות יותר.
יחד עם זאת, אכן גילו של החשוד יכול להשפיע על קבלת ההחלטה לעניין העמדה לדין או לעניין העונש.
במקרים של הפרעה לסדר הציבורי בין שכנים, אני ממליצה על צו למניעת הטרדה מאיימת, הליך מהיר ויעיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קטי שלום, במידה שתודי בחקירתך שמסרת הודעה כוזבת בנוגע לתקיפת בת זוג (שבן זוגך מעולם לא תקף אותך, בניגוד למה שמסרת בהודעה המקורית שלך), צפוי להיות מוגש נגדך כתב אישום. נוכח העובדה שתלונתך הביאה להגשת ...
המשך תשובה