שלום רב. לפני שנתיים הייתי בשתי חקירות על אלימות והטרדה מינית, יום אחרי יום. כששחררו אותי מהחקירה השנייה אמר לי החוקר לחכות לחקירה נוספת, אבל לא זימנו אותי לאותה חקירה שלישית... מאז למעשה לא שמעתי מהמשטרה ואני חושש שאולי זה עיכוב ועוד יגישו נגדי כתב אישום בסוף... כדאי לי לברר מה קורה עם התיק שלי? יש דרך לדעת איפה הוא עומד בלי סיכון לפתיחת התיק מחדש? כדאי לקבל ייעוץ משפטי מה עושים מכאן?
תומר שלום,
מכיוון שחלפו שנתיים ממועד חקירתך, יש סיכוי גבוה מאוד שהתיק כבר נסגר.
פשוט תיכנס לכל תחנת משטרה עם ת.ז. בימים א-ה בין השעות 16:00-08:00 ותבקש להוציא גיליון רישום פלילי (עניין של דקות). בגיליון יופיע לך אם התיק עדיין פתוח או שנסגר. אשמח אם תעדכן אותנו כאן בתוצאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קטיה שלום, במידה שאביך יגיש נגדך תלונה-יוגש נגדך כתב אישום ומירב הסיכויים שהתיק יסתיים בפסק דין ללא הרשעה (כל עוד תקחי אחריות על מעשיך אצל קצינת המבחן, תביעי חרטה ותתחייבי לבצע סדר גודל של 120 שעות ש...
המשך תשובה