שלום רב, קיבלתי מכתב של סעיף60 על המעטפה היה רשום משטרה! וצריך לכתוב מכתב למניעת כתב אישום! למי צריך לשלוח את המכתב לפרקליטות או למשטרה? כפי שהבנתי שהפרקליטות סוגרת את כול התיק גם במשטרה.
בהתאם לחוק התביעה שולחת מכתב יידוע בעבירות מסוג פשע, על גבי המכתב רשום מי הגורם המטפל בתיק ופרטי התקשרות.
מאחר ועסקינו בדיני נפשות ולכל מהלך יש תוצאות, אני מציעה לפנות לעו"ד פלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסי שלום, תסקיר המעצר המשלים (להקלה בתנאי השחרור) קבוע ליום חמישי הבא. במידה שקצינת מבחן לא תיצור איתך קשר עד מחר (כולל) ותזמין אותך לפגישה בתחילת השבוע, זה אומר שהיא תבקש מביהמ״ש דחייה של שבועיים ...
המשך תשובה