שלום רב לעורכי הדין בפורומים. אני סטאז'ר אשר אמור לגשת במאי הקרוב למבחני הלשכה. לפני בערך שנתיים הייתי מעורב בתאונת דרכים. פגעתי ברכב אחר, החלפתי פרטים עם הנהג והלכתי לדרכי. מסתבר שאחרי התאונה, הנהג ובנו הלכו לחדר מיון והעלו שם טענות רבות כרימון בנוגע לפציעות "קשות ביותר". הם פנו להגיש תביעת ביטוח והביטוח שלח אותם להגיש תלונה במשטרה (במסגרת ההליכים של הביטוח). כתוצאה מכך, הוגש כנגדי כתב אישום בבית המשפט השלום לתעבורה. האם מדובר בכתב אישום שעלול לפגוע בי מבחינת מבחני הלשכה והסמכתי כעורך דין?
לטעמי אין לכך השפעה.
הנסיבות המפורטות מצדיקות להלחם על ביטול כתב האישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הילה שלום, במידה שהיה מדובר בהסדר טיעון, סיכויי הערעור הם קלושים, בהנחה שבעלך היה מיוצג וההסדר היה על דעתו. במידה שהוא הורשע ללא הודייתו, לאחר שכפר באשמה ונוהל הליך הוכחות, הרי שעומדים לזכותו 45 יום ...
המשך תשובה