שלום רב, שאלה כללית כי לא ממש בקיאה במקרה עצמו, האם במקרה של ריסוס כתובת כזו או אחרת על מבנה שאין בה איום על מישהו אלא רק הבעת מחאה כלשהי, האם במדינה כמו קנדה צפוי עונש מאסר על דבר כזה? ובכלל איך החקיקה מתייחסת אם זה לא כתובת נאצה, לא נגרם נזק לרכוש וגם לא לבני אדם?
ליליאן שלום,
מדובר בעבירה פלילית בישראל.
לגבי קנדה-אני לא מתמחה בדין הפלילי של קנדה אבל אני מניח שזו עבירה פלילית גם שם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ע״מ לייעץ לך, באופן אפקטיבי, מה מומלץ לומר בחקירה וכיצד להציג את הצד שלך, יש לקבל ממך את מלוא הנתונים ולשאול אותך מספר שאלות. דבר זה ניתן לעשות רק בייעוץ פרטני ומומלץ ביותר כי תיגש לייעוץ כז...
המשך תשובה