שלום רב, לאחרונה עליתי לאוטובוס ונקלעתי לריב עם הנהג, הוא דיבר והתנהג ממש לא יפה, לא ידעתי מה לעשות ואיך יאמינו לי אז הקלטתי את השיחה, האם זה כביל? האם זו עבירה פלילית להקליט אדם ללא ידיעתו? לא רוצה שזה יפגע בי בחזרה. תודה
רונית שלום,
מבחינה חוקית, מותר לנו להקליט כל שיחה שאנו עושים עם אדם אחר. ישנם מעט מאוד חריגים לכך אבל הם מתחום האתיקה המקצועית ולא פוגמים בחוקיות המעשה עצמו (איסור על עו״ד להקליט את לקוחותיו או עו״ד אחר, איסור עו״ד להקליט בביהמ״ש וכד׳).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אליזבט שלום, אין כל ברירה אלא להגיש נגדו תלונה, ובדחיפות. אני מאמין שנוכח האיומים הקשים והשכרות-הוא ייעצר, לפחות ללילה. ואם יש לו מע״ת בתחום-אולי אף יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים....
המשך תשובה