שלום רב, הוגשה נגדי תלונה במשטרה. עשו לי חקירה וכעת אני מוזמן להסדר מותנה. יש אפשרות שהתיק יסגר אם זה שהגיש את התלונה יחזור בו?
שלום רב,
התשובה היא שלילית.
מראש, תיק בהסדר מותנה נסגר באופן כזה, במקום שיוגש כתב אישום.
עמדת המתלונן (האוהדת) אינה רלבנטית לעניין, מקום שכבר הוחלט על סגירת התיק בהסדר מותנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אור שלום, למה ללכת רחוק מדי? אם את כבר רוצה לדבר על צדק ועל חוסר היכולת להעניש על מחשבות, הרי שסדר גודל של 70% מתיקי המשטרה שנפתחים נסגרים מחוסר ראיות, מכיוון שאין סיכוי סביר להרשעה של החשוד/ה. תיקי...
המשך תשובה