היי האם שיחה מוקלטת שאני חלק מהשיחה נחשב תקינה או שנחשבת האזנת סתר?
ליאת שלום,
לכל אדם מותר להקליט שיחה שהוא צד לה ואסור לו להקליט שיחה שאינו צד לה (ולכן, קוראים לה ״האזנת סתר״, מלשון ״סתר״, מכיוון שהיא נעשית בסתר).
ישנם לכך מעט מאוד חריגים, אבל הם מתחום האתיקה המקצועית (כגון: איסור על עו״ד להקליט עו״ד אחר).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דרור שלום, ייתכן שיש אפשרות לבטל את כתב האישום אך כדי להעריך את הסיכויים לכך יש צורך לראות את כתב האישום וחומר הראיות בתיק המשטרה. לשם כך, עליך לצלם את חומר הראיות (הנמצא בשלוחת התביעות שפרטיה נמצאים...
המשך תשובה