שלום במסגרת ויכוח בין אב לבנו האב ניסה לצאת מהבית ובנו פשוט משך בידו, מתוך רצון שיכנס לתוך הבית כדי שימשיכו לדון בדברים בפרטיות ולא חלילה מתוך ידיעה שהוא מפעיל כל כוח כלשהו שלא בהסכמה. האם ניתן להגיש תלונה בעניין זה כאשר לבן אין כל עבר פלילי , מעולם לא היה בתחנת משטרה. תודה
טכנית, מדובר בתקיפה.
בפועל, מדובר בזוטי דברים שספק אם המשטרה תפתח תיק בנושא.
אני ממליץ שלא לערב משטרה בנושא זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, בעניין הפלילי-יש לפנות למח״ש. בעניין האזרחי-יש להגיש תביעה קטנה לפיצוי נגד השוטר ונגד משטרת ישראל. קח בחשבון שקיימת לשוטר ולמדינה חסינות מפני תביעה בגין מעשים שנעשו בתום לב ולמען שלום הציב...
המשך תשובה