שלום, הוגש כנגדי כתב אישום לבית המשפט לעניינים מקומיים על עבירת חניה. בכתב האישום, תאריך העבירה הנקוב הוא בדיוק שנה אחרי המועד הנכון. אם התובע לא יתקן את הטעות, האם הדבר יוכל לשמש כעילה לבקש זיכוי? מהו השלב המאוחר ביותר בהליך שבו יהא התובע רשאי לבקש תיקון כאמור? תודה
שלום רב,
נא הפנה שאלתך לפורום המתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, סביר להניח שתיק המשטרה הסגור יפגע לך באפשרות לקבל את הסיווג הביטחוני. במידה שקיימת אפשרות לשנות את עילת הסגירה של התיק לחוסר אשמה-הייתי מנסה למצות אותה....
המשך תשובה