עם מי צריך לדבר אם אני בטיפול בכפייה של בית משפט והפסכיאטר במרפאה נותן זריקות שעושות תופעות לוואי קשות ולא רוצה להחליף את זה ? עוד מעט יש שם וועדה פסיכיאטרית ורוצה לדעת מה יקבע אם אני יעבור אותה ומה ישאלו האנשים שיושבים בה ? תוך כמה זמן יהיה דיון של הערעור למחוזי מהרגע שאני שולח פקס אליהם ?
רון שלום,
אני ממליץ לך לקבל ייצוג בחינם מהסנגוריה הציבורית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמית שלום, עדיף יהיה להגיע להסכמה עם קב״ט הסופרמרקט על גובה התשלום שישולם להם כדי שהתיק לא יגיע למשטרה. יכולים להיות להם צילומים רק מה-3 חודשים האחרונים. תכפיל את זה בשווי הרכוש, שלא שולם בפעם האחרו...
המשך תשובה