עם מי צריך לדבר אם אני בטיפול בכפייה של בית משפט והפסכיאטר במרפאה נותן זריקות שעושות תופעות לוואי קשות ולא רוצה להחליף את זה ? עוד מעט יש שם וועדה פסיכיאטרית ורוצה לדעת מה יקבע אם אני יעבור אותה ומה ישאלו האנשים שיושבים בה ? תוך כמה זמן יהיה דיון של הערעור למחוזי מהרגע שאני שולח פקס אליהם ?
רון שלום,
אני ממליץ לך לקבל ייצוג בחינם מהסנגוריה הציבורית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לך תחפור קצת בספריה או באינטרנט, יא עצלן. הפורום הזה הוא לאנשים שנקלעו לצרה ולא לסטודנטים עצלנים למשפטים שאין להם כוח/חשק להכין שיעורי בית ורוצים שעורכי דין יכינו להם אותם בחינם. לך תשתה קפה בקפיטרי...
המשך תשובה