היה סגר בקורונה אחי קיבל קנס של 500 שח השוטר אמר לו שיקבל את הקנס בדואר אחי לא קיבל שום דבר מאז עברו שנתיים במקרה אחי נכנס לאתר הממשלתי וראה שיש דוח שלח בקשה להישפט קיבלו את בקשתו ומעל שנה חיכה לא יצרו קשר היום אחרי שנה וחצי התקשרו אליו ואמרו לו שעוד שבוע יש לו משפט? מה עושים? אין חוק התיישנות לגבי הדוחות? עדיף להישפט או לבקש לבטל את כמשפט ולשלם את הקנס?
מתנצל. לא מטפל/מייעץ בדוחות קורונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכס שלום, מלבד תשלום קנס (ולפעמים גם תשלום פיצוי), בהסדר מותנה החשוד חותם על התחייבות להימנע מביצוע עבירה לתקופה של כ-6 עד 9 חודשים. רק בסיום תקופת ההתחייבות התיק הופך מפתוח לסגור (וכדאי שתוודא זאת...
המשך תשובה